bine v-am gasit

O zi buna tuturor.

7 responses to this post.

  1. multa bafta…..bine ai revenit printre noi. recunosc nu sunt un mare fan al tau…dar mi-ai ramas „Tantza” de la Teo in cap. multa multa bafta in toate proiectele tale si in online.

    Răspunde

  2. Posted by NINA on Octombrie 9, 2009 at 8:59 pm

    NUAMI ,
    NU-MI GASESC CUVINTELE … ALALTAIERI IMI VENEA SA PLING ASA , INCET SI DES … BA ACASA , BA PE STRADA … APOI MI-AI VENIT IN VIS O FIINTA DRAGA , DRAGA … FRATELE CU 4 LABUTZE AL FIULUI MEU , LINGA CARE MI-AM PETRECUT 18-20 ORE PE ZI , IN ULTIMII MULTI , MULTI ANI … CIND M-AM TREZIT , AM IMBRATZISHAT LOCUL IN CARE STATEA IN VIS … EL E AICI , DAR ACUM AR DOAR 21 GRAME …
    DE CE SCRIU ASTA AICI , CIND ACEST REPLY POATE FI CITIT NU NUMAI DE TINE CI DE ORICINE VINE IN URMA MEA …
    ………….
    MI-AM PIERDUT EXERCITIUL COMUNICARII ; SOCIALIZEZ F USOR , DAR MA IMPRIETENESC F GREU … NU-MI MAI GASESC CUVINTELE SAU DACA LE GASESC , NU STIU CE SA SPUN SI CE NU , SA NU FIE INTELES GRESIT ..
    …………
    FARA NICI O LEGATURA …
    OARE ?
    AM VITIT , DESI OBOSESC RAU CU OCHII , TOT CE AI SCRIS …
    NU INTREB , NU COMMENTEZ CE AI SPUS …DEOCAMDATA …..
    ………..
    DAR AS VREA SA SPUN
    – NU-MI PLACE CA LUI LEONARD DOROFTEI II SPUN ASTIA MOSHUL , DESI EL E UN OM TINAR SI CU UN NUME FRUMOS
    – NU IMI PLACE CA UNII ITZI SPUN TANTZA , CIND ACELA A FOST DOAR UN ROL , IAR TU INSEMNI MULT MAI MULT . EU CIND AM AUZIT CA AI LUAT UN CATZEL PT CA AVEA DOAR 3 PICIORUSHE – IN EMISIUNEA LUI TEO , TE-AM PLACUT INSTANTANEIU SI DEFINITIV …….
    INTR-UN SUFLET MARE INCAP MULTE ..SI OAMENI SI ANIMALUTZE SI POMI SI COPILARIA SI BUNICII SI PARINTZII SI ……..O LUME INTREAGA …..
    ………….
    NU RECITESC , CA AM SA STERG TOT …
    NOAPTE BUNA NUAMI
    ( E 12 NOAPTEA SI EU STAU LA PC …..)

    Răspunde

    • Posted by nuami on Octombrie 9, 2009 at 9:22 pm

      uite asta e o cale de a te imprietenii cu oamenii cu care simti ca ai ceva de impartasit…daca o sa cauti in face book – o sa gasesti toate animalele mele -si pisica -kitty – e schioapa -are 3 labute , cealalata nu pune bine o labuta jos …toti sint adunati in situatii limita …in rest.. iti multumesc ca esti pe aici – si o sa-ti spun ceva ce stii deja ” lasa lumea sa vorbeasca / asta-i rostul ei!! te pup ! noapte buna !!

      Răspunde

      • Posted by NINA on Octombrie 9, 2009 at 10:39 pm

        DUPA ATITEA PROBLEME SI FRUSTRARI , AM DEVENIT O PERSOANA SICIITA , PRETENTIOASA , POATE ANTIPATICA … NU MA INTERESEAZA CE SPUNE LUMEA , CI NU-MI PLACE SA SPUN NECAZURILE MELE , CA NU VREAU SA ISI BAGE BOCANCII IN SUFLETUL MEU SAU SA SPUNA VREO IDIOTZENIE DESPRE SENTIMENTELE MELE , PT CA NU SINT IN STARE SA INTELEAGA ,CINE STIE CINE ..
        AM VAZUT ANIMALUTZELE TALE …SA-TI TRAIASCA !

        AM SA MAI INTRU AICI , DAR UNEORI AM SA SEMNEZ , SA STII CA AM FOST AICI … POATE CA ALTADATA AM SA SCRIU ..NU STIU ACUM ..O SA VEDEM …
        TOCMAI M-AM RUGAT ; ASTA SPUN ACUM SI NU O VOI MAI REPETA . EU ORICUM MA ROG PT FAMILIA MEA SI PT MINE DAR SI PT ALTII . NU AR TREBUI SA SPUN , DAR POATE CA E BINE SA STII CA CINEVA SE ROAGA SI PT TINE , SA FII SANATOASA SI SA AI NOROC IN CARIERA SI IN TOATEEEEEEEEEE.
        NINA

  3. Posted by Ioana on Mai 7, 2010 at 5:09 pm

    Buna draga mea,

    Ce mai faci ? Sper ca esti bine. Am incercat sa te sun, dar cred ca esti ocupata ( cu cainii, pisicile, nepotii, prietenii si proiectele…). Daca e asa, ma bucur. Eu, in general cu muna, multa si in zadar..

    Te imbratisez si astep vesti de la tine.

    Răspunde

    • Posted by nuami on Mai 7, 2010 at 5:27 pm

      alerg in toate partile- am fost plecata sa probez niste haine – nici nu stiu pe unde e telefonul si sora mea mi-a trimis mail ca m-a sunat si nu m-a gasit! in rest …e loc si de mai bine!! te pup!!

      Răspunde

Lasă un răspuns

