imi fac curaj si …

Blogul meu se numeste ca mine – nuami !daca mi-ar fi spus cineva cu un an in urma  ca o sa-mi placa sa stau tot mai mult online si ca o sa-mi fac blog – cred ca m-as fi uitat strimb si l-as fi intrebat daca  are des flashuri vis avis de viitorul meu !!intre timp am descoperit atitia prieteni risipiti in lume care m-au gasit pe facebook , am cunoscut persoane absolut minunate pe care altfel nu aveam cum sa le descopar ..am primit muulte mesaje de prietenie …cu unii dintre ei -care au un umor nebun ,o tarie de a iesi din starea proasta in care vrei nu vrei te mai duce viata si fie numai pentru 2 ore sa ne bucuram ca ne-am vazut si am stat la povesti – m-am vazut …cu unii sper sa si lucrez cindva …recunosc ..sint bucuroasa la culme ca mi-am facut asa multi prieteni , ca tot ce trebuie sa fac este sa deschid calculatorul ca ii gasesc – pe unii macar .. vorbim cit sa stim unii de altii dar stiti ce e frumos ? ne vedem la o cafea si ridem pe saturate !! de ce ? de prostiile noastre de obicei !!de gafele cu iubitii – cu iubitele , de limbajul colorat care iti intra in obisnuinta si te scapi de fata cu mama…gasim noi … asa ca mi-am facut curaj sa si scriu pe acest blog! de undeva trebuia sa incep! recunosc ca umblu inca pe pipaite ca nu sint mare mestera in zona dar invat repede … recunosc de asemenea ca am emotii – mi se pare ca stati peste umarul meu si nu mai stiu sa scriu …de aia ma si opresc …va pup si va astept !!!

14 responses to this post.

  1. Sunt cu o geana pe tine !

    Răspunde

  2. Posted by iuliana coman on Septembrie 6, 2009 at 1:15 pm

    mai intai de toate bine te-am gasit si aici! Felicitari din inima pentru ca ai avut curajul sa asterni pe hartie gandurile tale din care facem parte si noi, persoane atat de straine dar care aici, suntem atat de aproape unul de altul….astept cu nerabdare sa citesc urmatoarele tale ganduri…trairi….experiente pe care ni le vei impartasi..avem atat de mult de invatat de la tine…esti o persoana extraordinara cu o comoara deosebita de daruit: sufletul tau! succes in continuare!
    cu drag, iulia

    Răspunde

  3. micul si umilul meu blog ii spune blogului tau bun venit in blogosfera si ii ureaza numa de bine!

    Răspunde

  4. Posted by daniela on Septembrie 6, 2009 at 1:27 pm

    Draga Nuami,

    Super postarea ta, tocmai pentru ca este naturala, adevarata si cu emotii!
    Prietenia, este unul din cele mai frumoase lucruri pe care le poti face in viata, care nu costa nimic, dar inseamna enorm… Viata devine mai buna, mai frumoasa si usoara, atunci cand imparti si bune si rele cu cineva drag, care te intelege si te respecta.
    Eu pretuiesc mult oamenii de langa mine si pe cei care i-am cunoscut de-a lungul scurtei mele vieti si sunt convarsita si recunoscatoare de momentele fara pret pe care mi le-au oferit in diferite imprejurari…

    Ma bucur ca te-am cunoscut si sper sa ai un blog longeviv, cu umor si natural! Te pup si ai grija de tine,

    daniela

    Răspunde

  5. Posted by codruta on Septembrie 6, 2009 at 2:03 pm

    ….bravo! continua! poti!

    succes!

    si ….. stai linistita ca nu e nimeni in spatele tau !

    Răspunde

  6. Posted by CAmi on Septembrie 6, 2009 at 2:15 pm

    Felicitari Nuami!Promitator! Succes in continuare!

    Răspunde

  7. Posted by cristina on Septembrie 6, 2009 at 9:49 pm

    felicitari pt postare si mult noroc in tot ceea ce vei face:)

    Răspunde

  8. Posted by Elena on Septembrie 8, 2009 at 7:24 am

    Felicitari pentru blog :* MULT SUCCES IN CONTINUARE . Multumesc ca mai adaugat pe facebook.

    Răspunde

Lasă un răspuns

