despre idoli..sau ce cred eu despre asta …

 

Nu am avut idoli niciodata – nu-mi place prea mult nici expresia “sint fan”- prefer sa spun ca imi place foarte mult sau ca ..mor dupa el/ea!!  E mai cinstit ! am trait si traiesc clipe bune rele sau foarte rele si le-am supravietuit dar recunosc nu singura: m-am sprijinit pe niste oameni pe care multi i-au pus la categoria idoli; artisti –indiferent de zona –muzica film dans …oameni cu dar de la Dumnezeu  la care te uiti si te gindesti la multele situatii in care totul e asa negru si –fir-ar a dracului de treaba nici fantasma aia cu luminita de la capatul tunelului nu-ti mai e de ajutor – si parca nici nu mai stii unde ti-e nordul …si daca mai si ploua afara ..te mai si suna cineva si-ti spune ca ai picat castingul …fuck!(o mai scap din cind in cind  ca mama nu stie ce inseamna si ca sa nu ma mai … in fata ei cind e la mine folosesc de-astea de par asa mai intelectuale …de la vasile voiculescu la fuck e un aer de necunoscut pentru mama..)..

nu merge nimic – nu ai jucat demult – banii s-au cam topit –castingul din care urma sa-ti umpli un timp s-a dus ….cit poti sa lincezesti asa ? sa zaci cu ochii pe pereti gindindu-te la te miri ce ???bine –nici nu iti permiti ca de regula e ceva lume care depinde de tine si trebuie sa-ti pui zimbetul si linistea in cap si hai !!hopa sus ca si azi e nevoie  de tine …nu cred ca e cineva care e mereu fericit care se scoala mereu zimbind- ca nu e viata asa si nici nu e firesc  sa fie asa …acum intra in scena el/ea –un dvd sau un youtube …culmea e ca nici artistul nu a avut – si nu are o viata de puf !!dar in clipa in care il auzi cintind simti cum se produce o schimbare in capul tau de parca toate resorturile mintii tale inteleg ce faci si fac si ele intre ele un armistitiu! Hai sa mai incercam si azi !!da-o incolo ca au mai fost si altii asa !!si datorita lui –ei –ploaia de afara rece si mocaneasca care iti activeaza si un reumatism  parca nu mai e asa de enervanta  !!!da-l dracului de casting –ca nu s-au sfirsit filmele – ia sa o sun pe mama sa vad ce face !! incerc sa nu  o sun cind sint cu nervii pe moate ca  e mama si o doare al dracului …

si uite asa –nu vreau sa pun nici un nume pt ca sint multi –un om care poate nici nu mai e pe aici- te ridica si tu te agati de el si treci peste ceva ce ar fi putut fii o zi foarte proasta !!nu s-a schimbat nimic – in tine s-a intimplat ceva !!chiar daca emotia este asa de puternica incit te pui pe un plins cu sughituri- habar nu ai concret de ce plingi- dupa   ce s-au dus toate lacrimile si ochii ti s-au limpezit tu parca esti altul!!! A doua zi nu mai esti la fel – chiar daca nu curg vestile bune – ai cistigat inca o zi buna doar pentru ca stii ce ai de facut ca sa infrunti  o alta zi , o alta dezamagire … a alta renuntare!!

de asta imi doresc sa pot sa fac ceva care sa vorbeasca in locul meu despre cit inseamna pentru  ei mine !!!! ei cei  carora le datorez zilele mele vesele fara motiv, ei, cei care ma fac sa ma trezesc si sa vreau sa dansez –fara nici un motiv- lor , celor care prin ceea ce fac gasesc in mine resorturi despre habar nu aveam  ca exista, ca e de ajuns  o atingere rapida si …la vita e bella! Poate suna desuet dar asa cred eu ca trebuie apucata tembela asta de viata care uneori iti da una de te da pe spate ! si citeodata am energie sa o pun la locul ei sa nu ma mai stirneasca!!poate intr-o zi intr-o lume normala o sa putem sa vorbim despre fiecare in parte in speranta ca cineva ne poarta vorbele in toate colturile lumii si poate pina in cer !!

8 responses to this post.

  1. Posted by anibas on Septembrie 19, 2009 at 1:52 pm

    …..am citit.tot.bun si artistic. am impresia ca citesc o carte.emotionant.faptul ca nu dai nume ,invalui totul in mister.te gandesti:ma la cine se refera?oare zice de Teo?nu,poate zice de vreun actor mare?
    interesant,captivant.mie imi place
    Iti doresc succes si inspiratie!

    Răspunde

  2. Draga Nuami, daca ai sti cat ma regasesc in vorbele tale… parca m-as auzi pe mine vorbind! De cate ori nu am plans pentru diverse nereusite!
    De cate ori nu am vrut s-o sun pe mama…din punctul asta de vedere esti favorizata,caci eu nu mai am pe cine suna…
    Parca telefonul nu suna atat de des ca altadata,iar cand e vorba de cate un casting esuat,telefonul nu mai suna deloc!
    Fruntea sus,suntem cele mai tari!
    Pupici!
    Dorina

    Răspunde

    • Posted by nuami on Octombrie 20, 2009 at 12:19 pm

      stiu despre ce vorbesti ..f bine !! de aia si scriu …te pup! asa e sintem tari ca supravietuim ! cu demnitate!!

      Răspunde

      • Oamenii se feresc sa-si spuna problemele ! Dar parca atunci cand vorbesti cu cineva care a trecut sau trece prin aceleasi intamplari ca si tine,depasesti mai usor tot !
        Ma bucur ca te-am descoperit aici !
        Desi nu ne cunoastem personal , parca te-as cunoaste de o viata!
        Numai bine iti doresc!

  3. da, nici mie nu-mi place sa le spun idoli si nici expresia „sunt fan” nu ma incanta dar le multumesc in gand de cate ori ma gandesc la ei🙂 si asta se intampla in fiecare zi

    Răspunde

  4. chiar ca da, ma regasesc mult in ceea ce ai scris🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

