chestii..de la febra …

 

A trecut ceva vreme –imi promisesem sa scriu cit de des pot ..asa e cind iti faci planuri ..se alge praf …recunosc nici nu am stat- m-am intilnit cu niste oameni pe care nu i-am vazut demult si de care imi era dor ,am cunoscut oameni pe care ii stiam din povestirile altora si am descoperit uimita persoane fascinante, cu curaj de incepe lucruri intr-un timp in care parca nimic nu merge …am si filmat ceva …am muncit de mi-au sarit capacele – din pacate emisia dureaza –montata -cu 3 personaje o ora –cu publicitate cu tot-si eu – vorbesc de mine ca na! eu stiu ce am facut-am muncit de pe la 9.30 pina seara la doua!!!a fost un pariu cu mine sa vad daca pot! Si pot !! am mai spus la un moment dat –eu sint ca o locomotive care cu o mina de lemne poate sa traga tot trenul dupa ea ! imi trebuie motivatia –daca am o miza ….

Uneori noaptea inainte sa dorm ma gindesc ce neserioasa par- ia uite si-a facut blog si ..nu scrie 3 vorbe .. nu pot sa scriu asa la intimplare ca nu-mi vine ..stau si ma uit la calculator si parca mi-e si rusine ..ma ridic si fac ce am de facut – chestii casnice cum ar fi sa –mi tin pisica schioapa in brate.. moare sa stea la mine in brate fix cind dau sa scriu ..sau sa se aseze in fata monitorului- si la cit e de grasa ..nu mai vad nimic .. ..intr-o zi – dupa ce o sa ne mai cunoastem un pic –o sa –mi iau inima in dinti si o sa va povestesc cite ceva despre caprele mele – asa le zic eu!!nu i-am luat de snoaba – sint cam de maidan toate – le-am luat in situatii critice , at fi murit altfel! E f greu –avem o casa mica , trebuie sa-fi rupi din altele sa te ocupi de ele dar o fac cu gindul ca poate si noua unora dintre noi ni s-a dat o sansa sa iesim la lumina , sa traim si sa facem ceva cu vietile noastre ! poate de asta nu pot sa intorc capul cind o fiinta , un suflet e lovit , umilit , ranit- cu riscul de a mi-o lua peste ochi ma bag ..sar cu gura ca atita pot ..macar se sperie ..

 Imi tot vine in minte un gind ,; am racit –asta e se intimpla cind se raceste brusc ..mi s-au umflat amigdalele ca la copii , am facut febra .. imi iau medicamente ca stiu ce sa fac , ma cunosc ….am mai trecut prin asta -odata a fost f rau , cit pe ce sa fac pneumonie ..am zacut pur si simplu vreo 2 saptamini …cu febra mare , cu sinusurile praf …nu ma mai ajuta nimic …diferenta e ca atunci nu eram singura ..eram cu un om care de vreo 6-7 ani era “al meu”! imi era sa de rau incit vreo 3 zile si nopti la noi in casa era un miros continuu de otet si spirt – mai avea putin si-mi punea si tuica pe mine …doar asa imi scadea febra …nu stiu daca mi-e dor de el sau de starea de siguranta pe care mi-o dadea …imi era f rau dar era acolo gata sa-mi mai bage odata in picioare sosete cu otet , sa-mi fac ceai , ;sa ma tina de mina sa duc la baie .. stiti ce ma induiosa ? imi suflam nasul care era tot o chestie rosie si borcanta si imi puneam servetele intr-o punga pe care el o ducea la gunoi! Imi spunea iertati-ma “ fabrica de muci!!de cite ori racesc – parca nu mai fac asa au –mi se face dor de el de grija aia naiva si nestiutoare cu care imi punea perna niciodata cum trebuie si inteleg ca nu pot nici sa-l iert dar nici sa fiu suparata pe el!! Fiecare dintre noi isi cauta fericirea asa cum si-o viseaza –uneori ii doresc sa fie fericit –citeodata insa taranca din mine isi imagineaza cum isi pune miinile in sold- si-l intreaba precum chiriac pe veta!” ia zii ti-e mai bine asa !!?”nu ne -am mai vazut – nu –mi doresc , nu vreau sa stiu nimic – vreau sa-mi pastrez in minte copilul bun si neindeminatic care a crescut linga mine 9 ani si care intr-o zi a plecat la casa lui !!

Uite –de asta nu pot sa scriu mereu ! ca v-as spune prostii de ale mele !ultima rasunatoare e cam de acu o luna cind ma plimbam cu ciinele cel mare – un maidanez corcit cu un ciobanesc carpatin –mare deci-si cu ochii la un copil care avea pe un ochi un pansament- ca asa fac – cind vad copii mici ma uita dzeu cu ochii la ei-si nu vad o denivelare pe linga care trec de 4 ani!! Stiti cum m-am dus…ca sania !! nu am dat drumul lesei din mina dar am cazut in genuchiul drept si cu mina stinga de ma mir ca nu s-a rupt!! Ce faci cind realizezi ca ai cazut ca proasta –n drum?? Te uiti sa vezi cine te-a vazut ! toata lumea ! ca stau linga un spital si un centru medical !!si ca sa fie treaba oabla o “doamna” striga – in timp ca eu incercam sa ma ridic rusinata si zdrentuita cit o tin palminii: ce faci tanto??” ma uit la ea –si-o intreb daca nu vrea o goarna ca nu cred ca a auzit toata lumea pina in capatul strazii!! S-a suparat ca cica voia sa ,ma ajute ! de aia v-am povestit sa stiti ca daca ma nimeresc pe linga voi sa fiti pe faza –daca casc ochii in alta parte e clar ..pregatiti-va!!!

3 responses to this post.

  1. Posted by daniela on Octombrie 17, 2009 at 10:23 pm

    Nuami, ma prapadesc de ras aici :))))) faza cu goarna e super!!! :))) Aoleu, e 12 noaptea si eu rad cu zgomot singura… daca m-ar auzi cineva, ar zice ca am scapat de la nr.9.. :))))

    Răspunde

  2. 😆 si eu ma prapadesc de ras, mi-ai luminat inceputul de saptamana, multumesc🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

