EI-cu litere mari

 

Uneori lasam fericirea sa treaca pe linga noi –speriati si tematori de tot ce ne-ar putea aduce momentul de nebunie din viata fiecaruia dintre noi; teama ca am rani pe cineva , teama ca ne pripim , ca nu facem ce trebuie , ca nu ne va iubi la fel de mult si disperat …nu stiu de ce ne e asa frica – si mie mi-a fost frica si acum parca imi pare rau !stiu ca mi-as fi reprosat si nu m-as fi iertat la prima greseala dar daca cineva ar veni si ti-ar sopti ‘indrazneste!” chiar am indrazni ? nimeni si nimic nu poate inlocui starea de fericire si beatitudine cind realizezi ca te-ai indragostit!! Nimic! Cind parca nu mai poti sa respiri fara el cind te lasa genuchii si simti cum in secunda urmatoare cineva te va aduna de pe jos ..cind te ia de mina si ti se pare ca poti sa te inalti fara aripi –doar cu el de mina si cu ochii lui mari atintiti asupra ta ! cind nu mai stii cind e zi si cind e noapte  ,cind nu ti-e foame si nici somn , cind nu mai stii cum trece timpul  si parca ai vrea sa ramina asa mereu …cu noi doi ..care stam unul linga altul muti de uimire ca ne-am vazut si nu  ne-am stiut atita timp …

Nu m-am indragostit!nu acum ! Am auzit o poveste de dragoste  spusa de un munte de barbat de la care nu m-as fi asteptat sa aud niciodata asa ceva ! dur si cald  si prietenos – cita pasiune clocoteste in ei !! nu va uitati la aparente –sint in stare de sacrificii- inca sint in stare – stiti de ce se tem ? de jug! De casnicie ! nici ei nu stiu de ce – l-am intrebat de ce – imi permit ca sintem prieteni buni!nu stie ! dar se teme mai rau ca de moarte! Pentru ca iubirea vietii lui –singura – se teme ca-l pierde , ca va fi intotdeauna pe locul doi ,ca un barbat ca el – crede ea – nu se poate sa fie doar cu o femeie …si s-a indepartat… mor de ciuda ..! nu e nimic din toate astea – el o iubeste si ea nu are incredere …de ce ne facem planuri cu ei a la long cind ei nu-si doresc asta ?? de ce vrem sa fie “al meu” ?daca il stringi cu usa va pleca – el nu vrea sa apartina –asa –nimanui !  cind o sa vrea se va aseza si va spune el !!!!tuturor le e frica de noi cind incepem sa ne uitam dupa copii , cind ii invitam la masa la parinti … se simt de parca ii legi  de mosie !! de ce  cind prindem un gram de fericire in loc sa  multumim cerului ca ne-a dat-o noi ne invirtosam   si -mai mult- vrem toata roata de fericire ?poate ne-o da si trebuie sa avem un gram de rabdare  sau poate atita se poate acolo ..un pic sa nu-I uiti gustul …sau  iti pregateste o alta poveste ..si macar atunci sa fii mai inteleapta..

 Am vrut sa stiu si eu unde am gresit – pentru ca am gresit si el nu mi-a spus nimic niciodata! Incerc sa inteleg de ce lumea a transformat cea mai frumoasa parte a vietii intr-un razboi –intre ei si noi! Nu sintem in razboi! Nu cred ca am fost vreodata! Asa am simtit eu! Pentru ca nu mi-am dorit niciodata sa-mi masor fortele cu nimeni! Continui sa ma gindesc la noi ca la niste fete dragute care vor avea nevoie mereu de un frate mai mare care sa-I prezinte niste prieteni si care va stii daca prietenul e destul de bun pentru sora lui … fabulez? Mi-m intilnit in ultima vreme multi prieteni –acum – barbati foarte draguti destepti buni cu suflet –cu suflete frinte ca si noi , de  catre niste fete ca si noi ..sau …altfel decit noi!!   Si mi-am dorit- pentru ei si pentru noi- sa putem sa reparam in vietile  noastre locurile cu vrajba si durere …si sa ne rugam sa ne mai dea doamne doamne inca o sansa ..sa ne mai indragostim sa ne mai pierdem capul ..sa rida prietenii de noi ca “I-am pierdut si pe  astia …’!!

10 responses to this post.

  1. Posted by daniela on Octombrie 17, 2009 at 10:13 pm

    Foarte frumos Nuami!
    Trebuie sa pretuim clipa in care simtim, traim si iubim, fara sa ne preocupam stresant de un viitor ambiguu. De multe ori pierdem timp si suflete deosebite, printr-un exces de preocupare si asteptari „inalte”…
    Sa invatam din greselile noastre si sa ne bucuram de fiecare clipa petrecuta cu privirile atintite, muti de uimire si cu capul pierdut…🙂

    Răspunde

    • Posted by nuami on Octombrie 18, 2009 at 5:18 pm

      cum spuneam -incerc sa inavt sa fiu mai …ca sa nu mai sufar asa rau ..sa nu ranesc ..cit imi iese ..habar nu am …! te pup ! ai grija de tine !!

      Răspunde

  2. Posted by Oana on Octombrie 18, 2009 at 11:20 am

    Pai vezi si ajungi la teoria mea: ca e mult mai bine asa..fara casnicie…oricum iubirea se traieste dincolo de acte, dincolo de familii, dincolo de responsabilitati! doar tu cu el..eu asa zic..

    Plus, faptul ca trebuie sa fac atata tambalau pentru a arata lumii intregi ca deh sunt si eu ca toti ceilalti..no thanks:)

    Te pup

    Răspunde

    • Posted by nuami on Octombrie 18, 2009 at 5:21 pm

      da asa e ai dreptate!!cel mai rau e ca ne luptam cu posesivitatea cu iubirea aia care il sufoca ..chestii ..de ne rup capul … pina una alta eu stiu ca mi-e f bine asa ..nu simt nevoia sa-mi maince nimeni ficatii …! fat frumos ..mai da o tura ca eu nu ma duc sa-i deschid! te pup si eu!!

      Răspunde

  3. Cred ca ar trebui sa luam fiecare zi asa cum vine cu ce vine ea si mai ales acordandu-i LUI incredere, daca ne iubeste va gasi cu siguranta o cale sa ne-o si arate si daca-si face un pic de curaj s-o si spuna. Si mai ales fara planuri😀

    Răspunde

  4. Posted by mia on Noiembrie 1, 2009 at 6:53 pm

    Ceea ce spui……si spui atat de bine, este cumva povestea vietii mele.Stiu ca sunt subiectiva,dar imi e tare greu sa cred ca relatia mea s-a terminat din cauza lasitatii lui.Nu vreau sa cred ca am plans doar pentru ca el nu a avut curaj.O relatie bazata pe iubire, nu presupune incorsetarea lui….sau a ei.Cred ca majoritatea celor care isi doresc o casnicie cu atat de multa ardoare, sunt cei care nu sunt siguri pe sentimentele lor…..sau ale partenerilor.

    Răspunde

    • Posted by nuami on Noiembrie 1, 2009 at 8:52 pm

      stiu f bine ce spui – lasitatea si lipsa de asumare …e complicat si mult de vorbit! cu un singur lucru nu sint de acord- iti doresti o casnicie pt ca il iubesti si pt ca asta te face fericit: sa fie cu tine sa-l gasesti mereu linga tine sa stii ca undeva in lumea asta voi doi sinteti unici .. putem vorbi f mult despre asta …
      nu pt ca esti nesigura pe senimentele tale -dimpotriva …ma bucur din inima ca ai fost aici -dimineata sint mai functionala …te pup te astept ..si lasa trecutul acolo unde e !!mai da-mi cite un semn cind ai chef!!

      Răspunde

  5. Posted by mia on Noiembrie 2, 2009 at 1:46 pm

    Iti multumesc frumos ca mi-ai raspuns!:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

