aveti un bilet in plus??

Iar a trecut 100 de ani si nu  am mai  scris .. am o scuza … m-am intilnit cu niste oameni , se pune ceva pe picioare , am gasit un baiat foarte talentat – cautam o piesa in 2 personaje – mi se pare ca a gasit el deja ceva … cautam ceva sa  ne bucure – si pe noi care o jucam si pe voi pe care va astept sa veniti- cind o a fie gata – sper sa fie …

Fir-ar ea sa fie de treaba – ca nu mai vreau sa injur – ma intreba  deunazi un domn pe jumate beat cind se lasa sec! habar nu am – asa i-am spus si omului dar asa am inteles si eu ca e post deci mai usor cu fir-ar a dracului de viata cu cine a pus-o in cimp si in jur a pus numai balarii si maracini …atita tristete in ultimul timp …si alegerile astea nenorocite care vin ca molima …nu-mi plac perioadele astea –nici sa rizi de cite unul nu mai poti ca iti ingheata surisul pe buze … imi doresc sa se termine odata  ca sa stim ne ia ..sau ne ia …

Acum 2 saptamini am filmat ceva pentru apropo tv –a fost deja emisia pe post – lumea -cica eram draguta ! nu era prea frig – zic lasa ca mai merge cu  niste pantofi- da stiu ca s-au purtat cizmele si vara dar la 1,55 ai mei daca imi mai pun si cizme nu mai am cine stie ce picioare ..asa ca trag de pantofi cit pot .. bine nu arat rau ( am innebunit – imi fac curte ???)nici in cizme ce mi-am luat unele de la bata – fite nene ( erau la reducere la juma de prêt !) revenind la pantofi-niste pantofi negri cu curesusa subtire pe glezna – zic , na sa arat si io a om !!ma duc ..ne intilnim filmam  terminam – era undeva pe 1 mai ..nu m-am gindit sa-mi fac comanda de taxi – ca stiti –eu sint pieton –nu am carnet si la ce balamuc e in bucuresti nu cred ca as avea curaj sa conduc -, ma injura unu ma pun pe plins si las masina in intersectie !!-nu fac zic, comanda ca erau taxiuri in capat …oamenii au vrut sa ma duca  eu nu si nu  ca ma descurc ..zic poate ma mai opresc  in drum sa mai cumpar ceva … cind ies afara…se terminase cu soarele ..si ma pomenesc cu o ploicica rece de tot … eu in pantofi fara nimic pe cap cu un palton fara gluga …cum mi-a zis mama ? oaia care nu-si duce lina i-o maninca lupul !!?si ca in viata –ies in strada ..nici un taxi !!!wtf?trec 2 taxiuri ..pline ! lumea cu umbrele –eu machiata gatita ..in ploaie ca o curca … vine un 300 – asta e zic –ma urc in el … imi dau seama ca am de mers vreo 5 statii …caut in portofel si realizez ca nu am bilet..de regula am ca nu se stie ..e ..de data asta nu aveam .. bravo tie  prevazatoare lui peste prajit!! Vad o doamna ca taxeaza si o intreb incet – ca stiti cum e –cum intrebi ceva cum se  uita toata lumea la tine  si eu exact de asta aveam nevoie … discret o intreb – doamna se uita la mine lung si odata o aud” dar eu va cunosc pe dv ! de unde va cunosc ? eu –cit pot de incet “ nu stiu !!  nu aveti un bilet in plus ?? doamna se uita si-mi spune “ da ! de la televizor va stiu “ in gindul meu zic – e macar asa poate ma descurc!  Dau din cap si astept ! ‘ da – de acolo zice doamna ..dar bilet nu pot sa va dau ca mai am o calatorie de facut!!” sincer am ramas afis!! Cind mi-a spus ca ma stie de la tv a zis si ceva ca ii place de noi ..cam asa ceva ..

Deja toata lumea se uita la mine … priviri multe dar nimeni nu mi-a dat un bilet … ma si vedem cu controlorul linga mine ..cu urechile si nasul in flacari de rusine .. toate astea s-au intimplat intre 2 statii ! afara ploua dar am zis ca mai bine cobor si ..vad eu ..! am coborit cu privirile dupa mine …spre norocul meu  am gasit imediat o masina si am plecat spre casa .. de ce v-am spus toate astea ? ca sa ma iertati ca alerg si nu prea am apucat sa  scriu –si pt ca nu am inteles unde era admiratia doamnei de vreme ce nu a putut sa-mi vind un bilet !? m-a amuzat teribil si m-a facut sa ma   gindesc de doua ori ori cind deschid gura si-I spun cuiva ceva admirativ !!

Sper ca va dati seama ca nu m-am suparat ..m-a amuzat pur si simplu …

PS . azi a aparut un interviu in agentiadepresamondena- ghiciti ce au speculat tabloidele ??!! pentru ca nu m-am umflat in pene si nu am povestit cum sparg eu bani cu un iubit – dimpotriva –am recunoscut ca a fost un an greu fara bani – ca am stat acasa –  ca sint singura si nu  ma intretine nimeni -pe cine incercam sa mintim …urit!!!! F urit!!!

4 responses to this post.

  1. Posted by Teodor on Noiembrie 19, 2009 at 4:55 pm

    IDIOTI! DA LAS CA AM O LISTA CU ASTIA CARE AU MASINI… ASA… CA EXISTA UN EHILIBRU IN ORICE🙂

    Răspunde

    • Posted by nuami on Noiembrie 19, 2009 at 5:42 pm

      crezi ca daca imi doream masina nu-mi luam ??nu -mi trebuie ..exista taxiuri telefoane -imi simplific viata la maxim …am povestit asta pt ca m-a distrat teribil….pot sa ma descurc fara masini bijuterii bani multi- intelegi ce vrei …am trait 7 ani cu masina de serviciu ..dupa aia nu am mai avut nevoie ca nu mai trebuia sa ajung undeva la ora fixa… chiar nu am nevoie …am putere sa ma duc pe jos pina in capatul celelat al orasului-si lumea imi spune ca am picioare frumoase …vezi ????foloseste la ceva…pastreaza pt tine lista cu proprieterii de masini- sa-i chemi la petrecerile voaste de automobilisti !!!!!

      Răspunde

  2. Posted by cristiangheorghe on Noiembrie 23, 2009 at 3:12 pm

    Păi dacă veneau controlorii scăpai, că și ăia te știau de la TV și le plăcea de tine🙂

    Răspunde

  3. Mai dă-i în măsa pe ăia cu agentura de mondenități. De mine încă n-au scris nimic.

    Răspunde

Lasă un răspuns

