28 noiembrie 2008

Ieri a  fost  28 noiembrie- m-a durut capul – m-a durut toata ziua –nu ma intrebati de ce ca nu stiu nici eu!!i-am mai dat o cafea tare si un algocalmin- ca altceva nu mai aveam in casa si ..treaba lui sa-i fie de bine ca eu plec la concert ! la proconsul!! A fost ziua unei prietene si asa mi-am amintit ca –in urma cu un an a fost ultima emisiune a mea la tv ! a mea in formula cu teo!! Nu am uitat nimic – m-am simtit ciudat , parca amortita , anesteziata – stiam cam de 3 saptamini ca urma sa ni se termine contractul – au venit invitatii…a inceput emisia – imi amintesc ca teo mi-a zis sa zic ceva ..habar nu am ce am spus …ce sa zici…seara ne-am intilnit –asa cum faceam mereu la sfirsit de sezon – am baut un pahar de vin cu colegii – dar de data asta stiam ca nu o sa ne mai  regasim in ianuarie ! cel mai tirziu 12 ianuarie …tin minte tot – am baut un pahar de vin cu foarte multa apa …am vorbit cu fetele ..nu incerca nimeni sa-I spune chestii siropoase nimanui – am incercat sa ne inveselim –unii au putut altii au plins …eu am fost dintre cei care a bintuit pe la toate mesele .. am vorbit cu fetele de la balet cu care nu aveam timp niciodata , cu baietii de la tehnic …am vorbit cu ei stiind ca poate o sa treaca mult pina o sa ne  mai vedem …

 A trecut un an si imi dau seama ca m-am tinut tare si ca nu m-a durut!!am reusit sa ma educ , sa ma imunizez !! am reusit pentru ca am stiut ca asta e un timp in care eu invat – asta am facut – am invatat de la teo si am ris cu ea –e un timp care mi-a fost dat de Dumnezeu cu generozitate – 7  ani la cea mai “ bengoasa “ emisiune cu o teo absolut stralucitoare …!Ziceam ca nu ma durut pt ca m-am asteptat sa se termine mai demult .. noi actorii ne ducem la castinguri si ne facem treaba – nu te mai duci cu sperante ca faci si dregi .. te duci –dai ce poti si Dzeu cu mila … eu asa functionez … am reusit sa nu am nostalgii si pareri de rau – care nu fac decit sa te tina intr-o stare proasta , fara sa te ajute sa te dezvolti macar spiritual daca nu si professional-asa cum m-am educat sa ma uit la vitrine si sa nu tinjesc dupa  haine sau bijuterii ….sa nu sufar ca nu le am ….mai casc gura la incaltaminte ca am un nr imposibil pt o femeie – 35 … in rest … am inteles ca toate sint lucruri si trec , te plictisesti de ele , se uzeaza … m-am educat – sa nu ma simt prost cind sint prietena cu cineva care are bani multi si eu nu , m-am educat sa  nu vad cu ochii ci cu inima si recunosc ca inca imi mai iau palme peste ochii care se uita cu inima …

Cum sa va spun ca nu-mi pare rau de nimic??ca nu regret nimic? Ca imi asum tot – si bune si rele pe care le-am facut sau le-am trait ???ca dincolo de toate singurul lucru cu adevarat important e dragostea ! cea pe care ne-o purtam unii altora – familii,iubiti, prieteni sau cunostinte care ne devin apropiati ???ca e asa de important sa fim intregi ,sanatosi- sa nu  te doara nimic, sa nu afli ca cineva drag are o problema de nerezolvat si ca tu nu-l poti ajuta !! Uneori uitam ca simplul fapt ca ne-am nascut cu miini, picioare, ochi perfecti , ca putem sa ne cistigam existenta usor in comparatie cu multi altii care se nasc fara vedere sau devin neputinciosi in urma unui accident ! scriu asta ca sa mi-o spun si mie – nu dau lectii nimanui – si pentru ca  e o zi in care vrind nevrind trebuie sa trag linie si sa  adun !!nu sint o optimista tembela – nu m-am nascut asa – incerc sa devin mai inteleapta si sa nu mai pierd timp!!incerc sa-I spun cui trebuie multumesc – multumesc , nu mi-e rusine sa recunosc cind am gresit si sa-I spun uitindu-ma in ochii lui” te rog sa ma ierti , am gresit!” Nu mi-e teama –si nu vreau sa fiu  vicleana si sa ma tem sa –i spun ca-l iubesc din toata inima , ca nu imi imaginez  cum as putea sa ma uit in alta parte decit  in ochii  lui – fara teama ca ma va parasi pt ca e sigur de mine ! cine are in gind sa te paraseasca o va face mai devreme sau mai tirziu –cu sau fara inimi puse in palma !!

Asadar – multumesc TEO- multumesc ,PROTV multumesc acasa,multumesc andreea , multumesc romantica, multumesc prima tv!!!

9 responses to this post.

  1. Iti multumim si noi pentru tot ce ne-ai daruit si ne daruiesti. Viata e frumoasa si trebuie traita la maxim!

    Răspunde

    • Posted by nuami on Noiembrie 29, 2009 at 8:20 pm

      multumesc!! te pup!!

      Răspunde

      • Posted by Carmen on Noiembrie 30, 2009 at 8:56 am

        Foarte frumos si impresionant…Felicitari pentru sufletul tau(incercat, imunizat si capabil), pentru realizari si putere pe mai departe…P.S Scrii foarte bine…Poate vreo editura, vreodata…

      • Posted by nuami on Noiembrie 30, 2009 at 9:11 am

        multumesc si eu pentru cuvintele frumoase- eu cred in puterea lor de a salva sau de a demola !!!m-am gindit ca la un moment dat as putea sa le adun – dar mai incolo …toate la timpul lor !!te pup cu drag !!

  2. Posted by Gabi on Noiembrie 30, 2009 at 8:54 am

    Imi amintesc cu drag toate emisiuniile cu Teo de la Protv…si acum, ca se apropie 1 dec, tanjesc dupa o emisiune marca teo&tanta…nu-mi placea mie cand aveati manelisti in emisiune, dar eram constienta de teoria ratingului. Ati facut treaba buna si sunt sigura ca intr-o zi o sa se intample ceva frumos, ceva ce toti asteptam. Iti multumesc pentru rolurile tale senzationale.

    Răspunde

    • Posted by nuami on Noiembrie 30, 2009 at 9:09 am

      nici mie nu-mi placeau gabi – unii sint niste oameni f draguti dar nu-mi place genul asta de muzica – cineva spunea ca parca se jelesc tot timpul! in rest …ai dreptate.. toate televziunile au platoul plin de astfel de interpreti dar ei i-a ramas asta cu manelistii ca o tinichea … nu e cinstit … in rest..ramin 7 ani frumosi si buni ..si cum exista Cineva care le orinduieste pe toate … zicem ca in rugaciunea de toate zilele „faca-se voia Ta!!” in astfel de timpuri chiar e nevoie de o mina de ajutor divin .. te pup cu drag si-ti multumesc !!

      Răspunde

  3. Posted by Stela Cornea on Noiembrie 30, 2009 at 9:43 am

    Doamne, ca dor imi e sa te mai vad in fiecare zi la tv. !!!!!
    Ma uit la reluari de cate ori am timp, dar nu-i acelasi lucru!
    Te-am vazut la „Aruncati din tren”, esti o persoana deosebita si ai o inima de aur!
    Sunt pline ecranele de „Barbie” mieunând agramat tot felul de prostii… vreau oameni sinceri, reali, naturali, inteligenti si cu simtul umorului… chiar nu-mi trebuie silicoane, posete, masini scumpe si fiţe.
    Cred ca ar fi minunata o intalnire cu tine, cu Teo si cu Mirabela Dauer, sunteti atat de pline de energie!!!!

    Răspunde

  4. Posted by Oana on Decembrie 12, 2009 at 5:48 pm

    Iubito, mergi inainte!! Stii tu vorba mea….Nu te uita inapoi si soarele va iesi si pe strada ta in curand!

    te pupa fata

    Răspunde

Lasă un răspuns

