Despre daruri

Despre daruri

Indiscutabil asta e partea cea mai frumoasa din an !!! De peste tot , din toata lumea ne adunam –copii sau rude risipite sa ne petrecem sarbatorile impreuna !!Alergam ca disperatii sa facem cumparaturi , sa avem de toate , sa cumparam cadouri ..ei… asta mi se pare cel mai frumos cu putinta!! Sa cumperi cadouri! Nu sint ipocrita –credeti-ma , ma bucur foarte mult cind primesc un dar- de multe ori se intimpla sa-mi prinda bine un parfum ,o masca –chestii de femeie …dar nimic nu se compara cu euforia care te ia cind umbli si pui in cosul de cumparaturi -daruri pt ai tai; o pereche de cercei pe care stii ca si-I dorea cineva, aspiratorul pt cea careia cel vechi ii facea diminetile uricioase , dulciurile minunat ambalate si bune pt copii , jucarii atit de multe de frumoase –pentru bebelusii care merg de-a busilea sau pt cei care viseaza sa devina automobilisti si isi doresc o masina mare cu roti argintii si cu telecomanda ….

As putea sa insir liste luuungi-stiti si voi ca bintuim prim magazine ….stiu ca nu sintem chiar asa in bani , ca nu se vede nimic luminos in zare- in afara de primavara care vine pur si simplu-stiu ca facem niste eforturi suparaomenesti sa le cumparam cite ceva, sa gaseasca sub pom …copii nu dorm –stau cu ochii deschisi pina pe la doua dimineata sa-l vada pe Mos Craciun cind vine!! Slava domnului ca-i doboara somnul nu inainte de a te intreba pe unde vine Mosu ca noi stam la bloc si nu avem horn ..si tata ii spune ca Mosu stie schita casei sau a blocului si gaseste el o cale ….

Am ramas –ca multi dintre noi -cu nostalgia darurilor aduse de mosu’ –care a stiut mereu ce-ne lipseste !!!dar dincolo de darurile primite nimic –nimic nu poate inlocui bucuria celui care primeste un dar –unul pe care si-l dorea dar pe care nu si-l putea permite !!un dar extraordinar de pretios pentru el si poate si pt tine pt ca bucuria  celui care il primeste te arunca si pe  tine intr-o bucurie fara margini…de parca cine stie ce mari victorii ai de sarbatorit ….cind te simti asa fericit ca ai putut …parca zbori..

Mai sint niste daruri pe care ni le aduce Mos Craciun si la care poate nu am fost asa atenti ; prietenii!mai noi , mai vechi! Prietenii buni care te plac pe tine nu conjunctura ,prietenii cu care reusesti sa te inveselesti si cind nu mai ai bani”nici cit sa treci strada “ –cum frumos zice o vorba!prietenii care te menajeaza cind te simt deprimat, prietenii care sar cind zici  odata – help! Si mai presus de toate prietenii calmi si moderati, prietenii care atunci cind o iei la vale te prind de mina si iti revii prietenii care stiu sa-ti pretuiasca prietenia!!!

V-am mai spus ca scriu rar- ca scriu cind ma arde , cind simt ca am ceva de impartasit cu voi- nu vreau sa fiu in trend si urasc sa scriu balarii!! Nu sint vorbe  goale !! ii multumesc lui Dumnezeu pentru prietenii mei – se stiu ei toti- si pentru cei care au aparut in viata mea de cam un an si care pretuiesc mai  mult  decit toti banii si toate stralucirile lumii!!! Asa  ca stiu exact ce –I cer Mosului!  Sa mi-i tina sanatosi si cu mintea intreaga sa putem sa ridem de toate prostiile pe care ni le arunca viata si daca in desaga lui mai e ceva – sa fie darnicie mila generozitate ….

10 responses to this post.

  1. Posted by cleo on Decembrie 19, 2009 at 11:41 am

    Perfect, Doamna:) Ai vorbit cu vorbele mele si am simtit la fel… minunat!:)

    Răspunde

  2. Posted by Sorina ESCU on Decembrie 19, 2009 at 1:36 pm

    Sarbatori , daruri , copii,rude,prieteni pot sa-ti aduca bucurie ……..si totusi eu astept un Mos !

    Răspunde

  3. Posted by Oana on Decembrie 19, 2009 at 5:22 pm

    Cred ca asta este tot ce conteaza: sa ii vezi pe cei dragi tie cum se bucura de daruri, sa fii inconjurat de toti care iti aduc tie o bucurie zi de zi, doar zambindu-ti sau spunandu-ti un cuvant frumos…

    Pana la urma, da, acestea sunt lucrurile ce conteaza!

    Răspunde

  4. Posted by daniela on Decembrie 20, 2009 at 1:25 pm

    Frumos si adevarat Nuami! Prietenii noi si vechi sunt cele mai pretioase cadouri. Tocmai au venit niste prieteni dragi sa-mi aduca darul lor si m-au invitat sa petrecem timp fain impreuna. Sunt asa de recunoscatoare lui Dumnezeu pentru fiecare dintre voi! Este minunat sa cunosti oameni, sa pui suflet si dragoste in vietile lor…

    Ca o paranteza, lucrez de doar 6 saptamani cu o companie si ma simt foarte bine in atmosfera placuta de acolo. Ma apreciaza foarte mult, mi-au dat cadouri si vineri le-am oferit si eu cate ceva.. Au fost foarte incantati si in mod special doua doamne (cu functii foarte mari) imi sunt tare dragi si sunt cu totul deosebite.
    Conteaza mult sa iti spuna ca esti pretuita si oricand poti vorbi cu ele despre orice… mai ales in cazul meu, o tara straina si fara nimeni din familia mea… si cum zici tu, pe frigul de afara, imbratisari calde… Asa ceva nu are pret, mai ales cand sunt persoane cu care m-am intersectat doar de cateva ori in acest timp…

    Te pupic dulce si te imbratisez cu muult drag, din suflet..😉

    Răspunde

    • Posted by nuami on Decembrie 20, 2009 at 3:59 pm

      si eu pe tine daniela ! imi imaginez cit e de greu singura dar iti da Dzeu sprijin si prieteni de unde nu te astepti!!!am gasit un colind- puiu chibici- ce ai gasit doamne la mine – l-am pus la mine pe perete -imi face asa de bine sa-l ascult …si ma umple de liniste …si ii multumesc lui dzeu pentru ca isi tine promisiunile -adica ma ajuta pe mine sa fac ce trebuie – cred ! sau macar incerc !! te pup iti tin pumnii sa-ti fie bine !!

      Răspunde

  5. Sarbatori fericite sa fii sanatoasa si voioasa si sa te bucuri de viata lunga si plina de tot ce iti doresti!

    Răspunde

  6. Posted by nora on Ianuarie 1, 2010 at 1:43 pm

    La multi ani,draga mea! 2010,sa fie un an cu impliniri,cu bucurii si sanatate!
    Imi place sa te citesc,imi transmiti o stare de bine,de liniste! Sufletul tau generos,inima ta mare,radiaza dragoste si bucurie! Rasfata-ne in continuare cu harul tau ! Un an nou cu fericire si liniste!

    Răspunde

Lasă un răspuns

