singur

E greu sa fii singur!!foarte greu!! Asa o sa-ti spuna femeile ramase singure dupa 20 de ani de viata – fericita sau nu -dar stii cum e ; rau  cu rau dar mai rau e fara rau!!asa o sa-ti spuna si un barbat care a rams singur  dupa niste ani in care ea a fost cea care facea tot- pina in ziua in care s-a hotarit si a plecat la copii in spania sau dupa altul mai cumsecade !!cind avea Mircea Radu emisiunea aia “din dragoste” mai era cum era – te faceai oleaca de ris dar se ducea toata lumea dupa ea ii ducea mesajul tau de  iubire dupa atita amar de timp in care nu vazusesi in ea decit o sluga …. Se indulcea  Mircea dar femeia .. nu  si nu.. si pe urma aflai dedesubturile .. trist si citeodata amuzant –recunosc – cind alergau unul dupa altul prin  noroaie ….aiurea… degeaba … nu m-am uitat cu consecventa dar din cite am vazut oamenii nu se prea impacau ..

Si uite asa mi-a venit in gind cum e cu compromisul!!!cu suferinta !! cu acceptarea! !! cu iertarea de dupa aia !! Cit de mare e  ?! cit poate sa fie ? cit poti sa inghiti doar pt ca e infinit de greu sa fii singur!!cind ai 18-20 de ani e simplu! Te duci ca robotul la slujba sau semnezi condica la scoala  si astepti seara sa te duci in club sau intr-o cafenea sa te umpli de tigari ,te mai vezi cu unul si altul .. dar cind prinzi un 30-35 de ani de picioare si nu prea ai facut mare lucru decit”beton distractie ??”” super tare “!! –citeodata insearat pe la jurnale de stiri cu imagini din cele mai de fita locatii …mai lasi tu mai lasa viata …

Am exersat si eu asta cu singuratea un timp si recunosc ca la inceput a fost incredibil  de greu!! Incredibil!! Ce dragoste ! obisnuinta sa traiasca! Te darima ! nu dormi pt ca nu mai e  acolo , pt ca nu mai intra pe usa , pt ca mai e linga tine sa-ti spuna bancurile lui alea timpite auzite pe la ratatii lui de prieteni- pina si prostiile lui care te scoteau din minti iti lipsesc !!citi nu au trecut prin asta ?? si citi vor mai fii!? Cum facem ?? ce facem ??

Nu stie nimeni raspunsurile reale la toate astea!!te mai ajuta o amica – mai e si psiholoaga pe deasupra – prietenii etc- rezolvarea insa e in miinile tale! Ale mele !!trebuie sa-i dai credit timpului sa vindece ! si sa curete ! sa faci lucrurile  pina la capat- sa cauti in tine un loc unde sa pui tot si sa-l lasi acolo pe un raft; fara ranchiuna fara resentimente!! O voce launtrica striga furioasa din mine : nu merita ? s-a purtat urit!!! Cine sint eu sa hotarasc daca merita iertarea mea sau nu ??nu cumva egoismul si vanitatea mea ma string de git si nu ma lasa sa vad limpede ca imi e mai bine asa ? fara el ??  “iubesti un barbat pentru felul in care te face sa te simti linga el “!! un om linga care sa te simti in stare sa darimi muntii!  !! ! e greu sa te duci singur la cumparaturi dar dupa un timp iti place – poti sa casti gura in voie ! nu te zapaceste nimeni la cap!!e greu sa stai de sarbatori cu prietenii dar daca o sa te uiti atenti nu sint numai cupluri!!e greu sa rezolvi singura situatii din viata care par treaba lui dar daca te infurii si incerci o sa vezi ca nu e chiar asa !! nu le minimalizez prezenta dar vorbeam de supravietuire ! a ta ! de  dupa!!

Dramatic e ca incepe sa-ti placa ! nu singuratatea aia de pusnic- nu! Aia –semi singurataea-cind fat frumos nu se muta cu tine , nu mai trebuie sa faci pe gospodina , nu se baga nimeni in calculatorul tau, nu dai socoteala de programul tau, dormi cind vrei te scoli cind ai chef- te uiti la “mortaciunile “ de filme care iti plac …realizezi atunci ca toata suferinta ta a fost ca un filtru care a curatat zgura adunata intr-o relatie…ca poate si el merita sa fie fericit –si trebuia sa-si caute fericirea…. Si nu te mai intrebi de ce , tocmai mie !!!

Nu as fi scris asta daca nu as fi citit despre doctorita care s-a sinucis! Pt ca sotul- medic- divortase dupa 20 de ani pt o colega!!un om care salva vieti- era medic la urgente – nu s-a mai putut salva!! M-a demolat si m-a facut sa ma mai uit un pic la mine ! la noi!!

19 responses to this post.

  1. Posted by Pasarea on Februarie 2, 2010 at 4:24 pm

    In ultimul timp, parca lumea cauta motive sa se sinucida. Multi si le inventeaza. Nu ma simt eu chiar in masura sa judec, dar totusi…. chiar nu mai sunt sperante..???… Ma doare foarte mult, sa nu fiu inteleasa gresit, gandul ca in durerea aceea crunta, omul nu gaseste altceva mai bun de facut. Ma doare ca ne cufundam tot mai mult in oceanul atotinconjurator – raul, marele rau. Sunt insa doua brate care stau intinse cu dragoste spre noi; puterea creatoare ne-a inzestrat cu sentimente minunate ca dragostea, intelegerea, acceptarea. Ce-i drept, noi le-am cam pierdut pe drum dar cele doua brate intinse spre a ajuta sunt oricand gata sa ne acorde mangaiere.

    Răspunde

    • Posted by nuami on Februarie 2, 2010 at 10:31 pm

      stiu ce zici! din pacate e nevoie de intermedieri catre acele miini – pt ca sigur nu le stia ! altfel nu ar fi facut asta! Dzeu sa aiba grija de sufletul ei!!

      Răspunde

  2. buna Nuami! Ne revendem din studiouri, pe blog. Stai linsitita, in curand poate nu vor mai exista televiziuni si studiouri, fieare om va avea tv lui acasa, pe calc lui…dar..ce vreau sa spun… vad de pe facebook cati barbati te plac…unii ca esti frumusica, altii ca au auzit ca ai bani, altii ca te vad de la tv. in niciun caz sa nu iti mai plangi de mila. pune mana pe bicicleta, fugi la sala, mananca ceva mai putin si la cat de frumoasa esti la fata, o sa fi o printesa fara 10 kg. varsta nu conteaza, uit te la Carmne plesea!! are 43 si pozeaza goala in zapada! si o iubesc ca e prietena mea si ca si eu sunt nebuna… ai incredere in tine… gandeste pozitiv si scapa de kilograme. te pup !!!bafta! poate imi scrii si tu pe blog:P

    Răspunde

    • Posted by nuami on Februarie 3, 2010 at 9:51 am

      scuza-ma ..tu asta ai inteles ?? ca imi pling de mila ????daca e asa no ofense nu mai citi ca nu ai inteles nimic!! ca sa nu-ti mai spun cit de jignitoare sint sfaturile talle – cu mincatul mai putin si restul !! o sa te rog sa le tii pt tine !! si inca ceva ; de unde ai tras tu concluzia ca sint singura!?? creda-ma ca am venin pe limba dar ..ma abtin !!! daca tu nu realizezi ca tot ce ai scris e jignitor e deja problema ta!! vorbesti cu un om care a dat examen multi ani ca sa faca o scoala de teatru- facem parte din lumi diferite cu aspiratii diferite!!!in ce priveste pozatul .. goala …multa bafta iti doresc !!!!!

      Răspunde

    • wtf? tu ai citit ce ai scris? sau mai bine zis, ai citit ce a scris Nuami sau doar refulezi???

      Răspunde

  3. credeam Nuami ca zambetele tale care imi erau adresate pe platourile lui Teo si discutiile noastre in pauze despre carti(ce carte vrei scrie tu..te laudai) si despre regimuri sunt reale, nu doar pentru camera, pentru publicitate, pentru tv… am crezut ca daca vi la mine sa ma pupi si sa imi spui ca sunt super ok, poate chiar asta crezi, nu ca e un rol… oricum, sa fii fercita, poate nu am inteles eu nimic.🙂 asta e. imi pare rau ca mi-am facut grija pentru tine, si imi pare bine ca esti ok!

    Răspunde

  4. cat despre pozat goala, spuneam de o prietena, nu de mine, eu una am refuzat sa apar goala, nu ca fostele tale colege de la acasa tv si pro tv.

    Răspunde

  5. si cat despre scoala de teatru… nu iti mai spun ca eu sunt nepat lui emnoil petrut si ca de mica cresc in acest mediu… iti spun doar de mama mea care e asistenta de regie si a lucrat cu cei mai mari actori si regizori… pita, nicolaescu, pintilie etc. nu ai fost chemata niciodata la o proba ptr filmele lor si stiu asta ca de mica de la 7 ani erajm pe platouri…spre deosebire de tine. poate de asta ai atatea frustrari pe blog.🙂

    Răspunde

    • Posted by nuami on Februarie 3, 2010 at 3:57 pm

      uite- hai sa ne vedem fiecare de treaba lui . ok???te-ai simtit bine cind ai fost la noi la emisiune ?inseamna ca eu mi-am facut treaba de om cu bun simt!!pe la noi au trecut sute de oameni – le-am zimbit tuturor, am fost cu fiecare dintre artistii prezenti prietenoasa dar asta nu inseaman ca toti imi sint prieteni!!!comentariul tau a fost atit de nelalocul lui incit m-a jignit… poti sa fii draga mea nepoata cui vrei tu -ce legatura are asta cu mine ????las-o asa …cum a cazut…

      Răspunde

  6. bine, sa o lasam asa:.. dar sincer nu am vrut sa te jignesc! stiind situatia ta, din niste interviuri date prietenilor mei ma referla fostul tau sot, sincer am empatizat cu tine; mama mea si o buna prietena a mea avand o situatie similara, si lor spunandu-le zilnic aceste chestii.. aceste jigniri cum spui tu. iar prietenei mele i-au folosit sfaturile mele… in fine…te pup. o seara buna…

    Răspunde

    • Posted by Sorina on Februarie 4, 2010 at 9:25 am

      Stimata duduie Ioana Popescu,
      Poate pricepi ceea ce vreau sa-ti zic „prostia nu doare iar prostul nu-i prost destul daca nu-i si fudul” !
      Nota Bene :Scuze Nuami ,dar si eu m-am simtit jignita cand o semianalfabeta se baga in seama si-si da cu parerea in ceva in care nu pricepe .

      Răspunde

  7. Posted by daniela on Februarie 11, 2010 at 7:43 pm

    Se spune despre cuc ca este pasarea singuratatii.Nu cred insa ca singuratatea cucului poate atinge intensitatea celei umane.

    Răspunde

    • Posted by nuami on Februarie 11, 2010 at 9:37 pm

      e adevarat dar sa stii ca depinde si de noi cum ducem asta !! stiu ca e greu -si nu spun din povesti dar se poate trece …daca e nevoie iti stau la dispozitie cu ce stiu!! te pup!!

      Răspunde

  8. Posted by daniela on Februarie 12, 2010 at 10:53 am

    problema este ca singuratatea in doi e cea mai grea…si o stiu din proprie experienta.incerc sa-mi traiesc viata cit mai crestineste posibil incercind sa-mi duc crucea .pentru ca am ales sa ma casatoresc cu un barbat pe care nu il iubesc.

    Răspunde

    • Posted by nuami on Februarie 12, 2010 at 7:26 pm

      of!!e de vorbit!!uneori exista iesiri acolo unde ti se pare ca nu sint!!daca vrei scrie-mi mai mult pe facebook pe privat!! poate ..cine stie …te pup !

      Răspunde

  9. Posted by daniela on Februarie 12, 2010 at 9:20 pm

    inca nu stiu daca sint pregatita sa discut despre asta pentru ca nu stiu cum ai reactiona…si nu stiu cum sa intru pe facebook pe privat(sa nu apara online ceea ce discutam pentru ca si sora mea are cont pe facebook)…pentru orice eventualitate,in cazul in care voi putea vorbi despre asta cu cineva care nu-mi stie trecutul.anyway,ma bucur ca ai intentia sa…ma ajuti…astaface din tine un OM.

    Răspunde

    • Posted by nuami on Februarie 13, 2010 at 9:39 am

      sub profil -acolo unde sint datele personale exista o sectiune trimite un mesaj- e aia e zona privat si nu o vede nimeni!! in ce priveste temerile tale- reactia mea nu are absolut nicio importanta -cautam o solutie!! nu te gindi ca te pune cineva la stilpul infamiei ca nu are nimeni dreptul asta!!te pup si te astept!!

      Răspunde

  10. […] cosmetoterapie; danaandrone; av-dmc; e-retete; mana.ciutacu; micutultau; mihaela13o; nuami; oanastoicamujea; raftulbunicii; rascumparativremea; simonahulber; talentedenazdravani; […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

