tot despre barbati

Tot despre barbati

In ultima vreme stau pe margine si observ- pur si simplu!!!si ascult ! De regula oamenilor le place sa vorbeasca daca se poate  doar despre ei si ale lor –de ceva timp am descoperit voluptatea ascultatului!! Da , asa cum in gustul amar de la un  moment incolo parca simti si un soi de dulceata –axact asta experimentez eu! Dincolo de asta ,aud atitea povesti , atitea intimplari din viata prietenilor sau cunostintelor intimplatoare- oamenii parca se destainuie mai usor cind au o oarecare siguranta ca nu va veti mai intilni!-incit parca totul se rastoarna si eu nu mai inteleg nimic!ce inseamna un barbat!? Cind spui “barbat!” ce va vine in minte ? forta , curaj , asumare , instinct de ocrotire, demnitate …nu ? sau m-am prostit eu de la romanele citite in  tinerete ?Asa cum e – mic  de statura sau inalt , slab sau mai gras, cu carte sau fara –el e cel care va ramine intotdeauna  stilpul casei! Poate gresesc , injurati-ma daca va vine la indemina dar urasc din inima feminitatea asta agresiva care ne ia citeodata pe toate minimalizindu-le  lor importanta!eu sint o fata crescuta la tara , de o mama exceptionala , cu un tata care a tras cu dintii sa ne creasca frumos si sa nu ne  lipseasca nimic , tata ca orice barbat isi aduna amicii si se puneau pe petrecut in timp ce mama nu mai prididea cu pestele sarat fript – ca asa era cerinta …nu  mai e nici tata , nici primarul , nici politistul din sat fara de care nu incepea nimic….nu era comod pentru mama –avea si slujba si patru copii mici-nu am auzit-o pe mama sa-i zica ceva vreodata , in fata cuiva !!!facea fata la toate , discutiile se purtau intre ei doi –tata si-o  asuma  sau nu ……ce vreau sa spun cu asta ? mama nu l-a pus in situatia de a se simti prost !! nu l-a cautat in buzunare nici cind trebuia sa-I spele hainele si i-a terminat niste acte –de atunci il avertiza –goleste-ti buzunarele …., mama nu i-a spus tatalui meu macar prostule!!!mama nu credea nimic din ce auzea pina nu spunea el cum stau lucrurile ..si incerc sa inteleg daca nu cumva mama , prin felul in care s-a purtat cu el i-a sustinut ‘brandul’?? intre ei doi –acum mi-a clar-mama a fost cea puternica! Dar noi , in frunte cu tata –am fost intotdeauna sigure ca el e cel puternic!!!!

Revenind la povesti –incep sa simt ca se schimba ceva fundamental ;nu mai cred ca sintem in stare sa traim toata viata cu acelasi om ! pina cind moartea ne va desparti e deja ceva ce suna a minciuna ! se intimpla ceva cu noi – degeaba trag eu cu dintii de relatie daca el nu mai vrea …are vreun sens sa chinuim un om doar de dragul conventiilor ??? el barbatul –isi va cauta tot timpul un loc caldut  cu o iubita ca o mama , eventual si cu niste banuti ca e mai bine  asa …eu ii numesc atirnatori …stiu citiva care chipurile au firme cu sotiile – ele muncesc ca disperatele si el , dupa 2 intilniri e rupt , e distrus de oboseala …se uita la tv si doarme ..si ea munceste in continuare ca sint lucrari de terminat …sau are proiecte dar nu -i ies si el nu face compromisuri!!!ori asta ori nimic!! Sigur ?? desi avem 2 copii , casa luata cu imprumut si ditamai masina in leasing ca ai zis tu ca face impresie ?? sigur nu faci un compromis mic mic cit sa acopere macar gradinita ??

Ma doare pur si simplu cind ii vad lipsiti de demnitate,de orgoliu! De colana vertebrala –ca aia ne tine nu ? iubiti care ies in oras cu prietenii si ea plateste tot timpul ?? e cam uritica dar are bani de ce sa  plec de linga ea ? E asa de important sa ai linga tine o persoana care nu-ti spune nimic dar care iti asigura un trai bun ??e necinstit si fata de ea care crede ca o iubesti!! nu vi se pare ca spun prostii ? asta se zicea despre ele parca nu ?? e- uite ca au aparut si ei!!

E canicula , e ucigator  de fierbinte si cind gasesti un copac urias sub care poti sa astepti 5 minute sa te linistesti- ce bine iti prinde!!iti tragi sufletul si iti vezi de drum – ai putere sa infrunti caldura si setea  si ce-o mai fi! Si stii ce e reconfortanta? ca asta e drumul tau zilnic si stii ca daca e ceva ai unde sa te linistesti …asa ii percep eu pe cei care se numesc barbati- un umar puternic asemeni  unui copac urias !!

Nu stiu cit ne putem controla destinele –putem macar sa incercam sa ne   invatam baietii de mici ce inseamna curaj demnitate mila dragoste toleranta ….nu dau lectii –imi doresc sa mai vad pe strada barbati adevarati!!

9 responses to this post.

  1. Posted by violeta serea on August 2, 2010 at 12:09 pm

    Cit de mult adevat.Ai talent! M-a impresionat descrierea perfecta facuta de tine cuplului ,,cu firme,,.Stiu bine cum este,am trait din pacate povestea,am platit cu virf si indesat placerea de a face afaceri,la greu,ramai singura!Mai vin pe la tine!

    Răspunde

    • Posted by nuami on August 2, 2010 at 12:48 pm

      imi pare rau ca ai simtit-o pe pielea ta- am o prietena f buna care a trecut fix prin asta!! munceste in continuare ca turbata dar a descoperit cit de tare este si ca nici nu e asa rau sa stai o vreme sa te linistesti si pe urma …mai vedem!!te mai astept- scriu rar ca nu vreau sa scriu de dragul de a scrie pe un blog- scriu cind simt ca am ceva de spus! te imbratisez cu drag!!

      Răspunde

  2. Posted by cristiangheorghe on August 2, 2010 at 2:07 pm

    pe vremea mea se făcea armata.

    Răspunde

  3. Inainte de toate, ala nu e baiatul meu??? Parca el ar fi, manca-l-ar mama!!! (:-)). Eu nu am poza asta, stii?
    Sa iti spun ceva: nu intamplator a vrut Cel de sus sa o folosesti ca material suplimentar, il invat pe Antonio lucruri mari, deosebite (zic eu) despre cum e frumos si corect si bine si … profi sa fii sau sa te exprimi, sa te porti cu ceilalti; si desi face fata excelent discutiei, ba mai vine si el cu cateva chestii si umple paharul discutiei de ti-e mai mare dragul, in secunda in care am terminat si isi reia joaca, greseste exact in punctele in care parea doxa. Este f frustrant, desi e mic, ca nu o spune pe sleau: „mama, eu nu vreau sau nu pot”…. nu! asemenea lui Nica la furat cirese, „sarumana matusa Marioara…” si apoi „bisht” se suie si isi umpe sanul cu fructe. Cu cine o semana…. nu stiu! Ma chinui de micut de tot sa il cresc frumos ca pe un print (poate aici gresesc) sa il invat lucruri interesante ca sa faca fata discutiilor din cercul lui de baieti mai mari ca el; in fiecare zi ii spun una tare (lectii scurte despre inima, despre planete, despre cum se spune in engleza la….). Repet, primeste cu placere dar nu se vad roadeleeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!

    Răspunde

  4. Nuami, ai scris tare frumos….o sa fiu mamica de baietel curand si asta imi si propun, sa il cresc sa fie un barbat…nu suport nici eu specia atarnator, am avut o experienta din fericire nu foarte lunga, insa a fost cu invatatura…

    Răspunde

  5. Posted by Iulian Grecu on Aprilie 15, 2011 at 9:51 pm

    Buna ziua doamna Nuami dar si celorlalte doamne,

    Sunt Adrian, locuiesc in Bucuresti.
    Va rog mult sa-mi dati un sfat referitoar la iubire si relatie de cuplu. Despre ce est vorba:
    Eu am 33 ani si am o pritena care este cu 9 ani mai mare decat mine , trebuie sa mentionez ca inca de la 20 ani am fost implicat in relatii cu femei mult mai mari si mature, cu 8-16 ani decat mine. M-am simtit mereu atras de ele datorita, inteligentei, intelepciunii, spiritialitatii de care dadeau dovada si mai ales pentru ca stiau sa aprecieze mult mai bine calitatile mele. Chiar si fizic ma atrage mai mult o femeie intre 30-55 ani, decat o fata tanara.
    Sa revin: relatia noatra este la distanta, ea este romanca stabilita in Germania si ne vedem cam o data la 3-4 luni, am fost eu de 3 ori la ea dar mai mult vine ea in Romania sa ne revedem si stam impreuna, dar pt. numai 2 saptamani,de obicei. Este int-adevar grea relatia aceasta de la distanta, ne ducem dorul mereu, suferim amandoi pt. asta, uneori apar si momente de tot felul de suspiciuni si gelozie nefondata etc.
    Peste toate astea traim poate printre cele mai intense si sincere relatii de dragoste care exista in randul oamenilor(poate exagerez putin). Am ajuns la concluzia ca exista magnetism intre noi, suntem suflete pereche, gandim aproape la fel, avem pasiuni aproape identice, totusi uneori interpretam lucrusi in mod diferit, dar asta poate si din cauza diferentei de mentalitate(ea locuieste de 11 ani in Germania).
    Mergem la mare impreuna in fiecare an, ne place stiinta, (amandoi am facut politehnica), ne place pictura, vizitam muzee, citim poezii, mergem la discoteca, dansam si acasa, facem dragoste mereu. Noi fiind deschisi si open-mind, am experimentat si lucruri mai putin obisnuite:am facut sex in autocar in ultima bancheta(fara sa fim vazuti), am facut sex si in toaleta unui hotel la mare, in apa, in toaleta la un concert etc.
    Peste toate astea amandoi suntem cu bun simt, ne caracterizeaza integritatea, calitaeta de a aprecia oamenii etc. Tot ce am facut “neobisnuit” am facut numai pt. noi doi.
    Eu am toata sustinerea din partea ei de a ma stabili in Germania, dar eu datorita serviuciului, mai prefer sa mai stau un timp in tara.
    Nu de putine ori au existat lacrimi de iubire peste chipurile amandoura si vorbim in fiecare zip e Skype.
    Am urmatoarea regaminte sa ma sfatuiti ce sa fac:

    Ea va veni din nou in tara peste 3 saptamani si vom sta din nou impreuna cam 2 sapt. Asteptam amandoi intens si apasatori revederea, sa stam impreuna din nou, sa ne imbratisam, sa dormim lipiti unul de celalalt si sa facem dragoste si sex cat mai mult posibil.
    Pentru ca o iubesc enorm de mult, as vrea sa fac din niste lucruri sa o impresionez, sa-ia arat ca sunt unic pt. ea sa o fac sa se bucure sis a se simta bine.
    V-as rga sa-mi spuneti ce credeti ca si-ar dori o femeie ceva deosebit de la un barbat,c e sa auda de la un barbat, sa o duc intr-un loc, sa-I spun ceva deosebit, op gluma mai deosebita, un truc etc ? Ce ma sfatuiti?
    Pot sa va spun ca am de gand sa fac urmatoarele:
    – sa-i prepar un cocktail exotic,
    – sa mergem la ultimul etaj la hotel Intercontinental si deasupra panoramei orasului sa-I fac din nou o declaratie de dragoste
    – sa ne plimbam in Cismigiu si sub aerul si mireasta primaverii sa-i recit din Eminescu
    – sa mergem din nou in club sa dansam si sa ne excitam la maxim, apoi sa ajungem repede acasa si sa facem dragoste
    – sa o sun sa se uite pe fereastra si sa ma vada in fata blocului cu un banner mare in mana cu mesajul: “MIHAELA, TE IUBESC ! “

    V-as ruga mult sa ma sfatuiti din experienta dumneavoastra ce as mai putea sa fac sa o impresionez si sa se simta bine si implinita de relatia de dragoste frumoasa dar si grea pe care o traim ?

    Va multumesc pentru intelegere

    Adrian,

    Răspunde

Lasă un răspuns

