E PREA TIRZIU SA MA DEZBRAC

Asta imi umbla prin cap de la o vreme !Fir-ar a dracului de treaba ca daca descoperea Gabriela Man faina aia mai repede slabeam si eu mai repede si-l mai prindeam pe Dan Silviu Boerescu la conducerea lu’ Playboy – om ma faceam! Ca el mi-a zis asa odata in gluma –facea conversatie, na, ca era la emisiune! Eeee, atunci sa fi facut o miscare inspirata, ca se mai taie la foto shop de colo, de colo, celulita cine stie ce nu prea am, acu ce sa mai fac ?

Recunosc ca si mie imi vine sa rid cind citesc … sint destul de stringhera si cind fac cite-o sedinta foto pt ce miri ce (poate sint rare, nu am exercitiu ?!) daramite sa stau eu goala pusca sau acoperita cu cite un pic de sclipici pe ici, pe colo, in fata unei intregi echipe care sta si-mi numara vergeturile de c…!Si hai cu echipa o scoatem la capat ca poate semneaza si ei un contract ceva si nu se apuca  sa scrie in presa cit de rau arat sau ce lipsita de imaginatie sint, dar ce facem cind apare revista? Deschisa larg la pagina cutare si eu cica ma tavalesc languroasa pe o blana si se intrevede un asternut de matase ?ha? Cind toata mirlanimea se uita la mine si are senzatia- corecta acum din perspectiva lui!- ca ma stie de-a fir a par! De aici se duce dracului tot si nu mai pot nici sa-mi imaginez asa o drama …

Sa lamurim lucrurile; fotografia nud este arta! Drumul de la o fotografie artistica la una care indeamna la altceva e cit o dunga de creion pe pleoapa –e asa de usor de trecut dintr-o parte in alta incit, de multe ori, se incurca si se confunda lucrurile! Clar nu sint impotriva acestei practici dar nu pot sa nu observ ce “pepiniera” de dive a devenit aceasta “etapa “ in  nasterea artistica!!

Inca ceva –eu nu am niciun fel de frustrari! Ba am,  mint-am! Una din ele estea ca nu joc!  Mi-e dor de spectacolele de teatru, de repetitiile in care rideam de nu se mai putea repeta,  mi-e dor sa ma duc la repetitii si sa  uit de basescu de udrea de videanu si de ialomitianu-da asa cu litere mici-mi-e dor de fericirea aia care nu se compara cu nimic! Asta e singura mea frustrare!In rest … ma uit cu un ochi ingaduitor la fetele astea tinere si frumoase –imi permit ca acus fac niate ani -si daca as putea le-as spune sa fie atente ca timpul nu se intoarce!!

Le-as spune ca tot ce faci acum se intoarce impotriva ta la un moment dat, ca felul in care te expui le permite multora sa fabuleze, ca frumusetea nu tine si ca trebuie sa ai ceva pe care sa te poti baza –nu, dreptul facut pentru PR nu se pune, ca indiferent cu ce milionar o sa te mariti o sa ramii tot aia care facea si dregea, ca nimic nu te face mai frumoasa si mai puternica si mai sexoasa decit independenta, mai ales aia financiara, ca daca sari din craca in craca acum peste un timp nici cei mai mari doctori nu-ti pot aduce copii aruncati pe girla ca nu era cazul si momentul, ca sigura lucru care e mai important decit averea e reputatia! Ca asta e toata averea pe care le-o lasi copiilor- numele tau curat! Si in treacat as mai aminti ceva—ca banii lui sint ai lui, banii tai sint ce cistigi tu si ca toate pe lumea asta au un pret! Si ca tu alegi cum sa traiesti si cum platesti!

S-ar putea sa fiu desueta, dar fericirea e facut din lucrui atit de mici ca uneori nu le iei in seama! Pun mare pret pe iubirea semenilor si respectul lor si cind merg pe strada –merg mult pe jos-zimbesc si-mi arat  toti dintii din dotare cind lumea se opreste din mers si ma intreab ce-mi face cainele, unde ma mai vede,  daca e adevarata treaba cu faina sau ce parere am de politica lui Teo! Nu apuc sa raspund ca se face verde, unu claxoneaza-sintem in Bucuresti, nu? si coloana se pune in miscare! Daca m-ar fi vazut in toata splendoarea mea intr-o revista de asta poate mi-ar fi strigat altceva pe geam sau poate eram deja milionara, nu o sa stiu niciodata! Stiu doar ce ma face pe mine fericita! Si astept sa se intimple ceva care sa-mi demonstreze ca am ales drumul bun ! Altfel- daca ma mai nasc odata tin drumul drept la Playboy!

12 responses to this post.

  1. Posted by xamoloxes on Septembrie 5, 2010 at 8:35 am

    EU STIU UN SINGUR LUCRU CERT TU ESTI O FEMEIE EXCEPTIONALA SI CU TALENT INCONTESTABIL DAR ACUM CULTURA NU MAI INTERESEAZA NICI IN EUROPA CU EXCEPTIA TARILOR SERIOASE IN DOMENIU :ANGLIA,FRANTA,GERMANIA,AUSTRIA,ELVETIA,ITALIA restul tariilor bugetele alocate culturii sint minime,la noi e federalizare si de aia cultura are bani in regiunea flamanda si nimic in zona walona,in America,Canada,Australia la fel sint banii pentru cultura,dar o sa vezi ca poate vine o echipa competenta la conducerea tarii si bunastare se reinstaleaza ,cultura isi reia locul in societate si tie iti va fi apreciat talentul cum se cuvine,nu-i departe citeva luni pina se sparge buba

    Răspunde

    • Posted by nuami on Septembrie 5, 2010 at 8:44 am

      Multumesc frumos pt aprecieri!!!sincer! si cred ca in subconstient am nevoie sa-mi spuna ceva ca se va schimba ceva -curind cit sa mai apuc eu si generatia mea!!sa te auda Al de Sus ca e nevoie de o schimbare!!

      Răspunde

  2. Posted by anastasiahoparteanu on Septembrie 5, 2010 at 1:11 pm

    Nuami eu cred ca deja lumea doreste altceva mai select decit divertismentul de la tv s-au manele .Lumea chiar merge la teatru ba chiar se joaca cu salile pline .Si inca ceva ?Ce faceai tu cu milioanele cind stiai ca nu ai sa mai poti privi in ochii bunicilor ,parintilor si a celor din jurul tau .Tu nu puteai fii astfel de „vedeta”care sa stea cu gura inchisa si sa nu raspunda la un interviu ptr ca nu are cuvintele la ea .asta e generatia crescuta de noi deci ….

    Răspunde

  3. Posted by Cristina on Septembrie 5, 2010 at 1:11 pm

    Mi-a mers la inima tot ce ai scris.Am ajuns aici prin FB,resp. Gabriela Man(de a carei „creatie” ma bucur de catva timp). De mult nu am mai citit ceva scris cu atata sinceritate, bun simt si chiar un usor patos:)).Ce se intampla acum nici macar nu merita discutat. Pervertirea valorilor este atat de evidenta si din pacate, nu prea vad ce se poate face contra acestui „trend”. Tot din pacate, eu nu intrevad curand o imbunatatire a situatiei , in general, si in particular a aspectului de care vorbim.Mie nu-mi place sa ma imbat cu apa rece, apropo de „cateva luni pana cand se sparge buba.” Poate de la distanta asa se vede, mai ales cand stii cu cine ai votat…
    Eu sunt ferm convinsa ca ai ales bine iar finalul l-am apreciat ca pe o buna gluma ce este:))).Ar mai fi multe de zis aici, dar…Inca o data, multumesc pentru aceste ganduri !

    Răspunde

    • Posted by nuami on Septembrie 5, 2010 at 3:46 pm

      ma bucur ca ne-am gasit!!!da -finalul a fost o gluma -probabil as face acelasi lucru! m-as misca poate mai repde !!!te mai astept!

      Răspunde

      • Posted by Cristina on Septembrie 5, 2010 at 4:44 pm

        O sa mai vin pe-aici, dar am vrut acum sa fim prietene si pe FB.Ca sa vezi surpriza, FB imi interzice sa te adaug pentru ca nu te cunosc personal.Ce zici de asta?? Wow, cata vigilenta pe ei !! Chiar m-am enervat .FB a devenit cam nu stiu cum…Mai incerc!! berbeaca din mine nu se lasa cu una, cu doua…

      • Posted by nuami on Septembrie 5, 2010 at 4:50 pm

        cristina- sint vreo 1000 de oameni care mi-au trimis cereri dar ating pragul de 5000 si nu mai dau accept daca chiar nu vorbeste cu mine ! trimie un msj pe privat si te caut eu!!

  4. Posted by Cristina on Septembrie 6, 2010 at 2:54 pm

    OK – capito :))

    Răspunde

  5. Posted by aris on Septembrie 14, 2010 at 5:13 pm

    La inaltimea ta , Nuami ! dar ai talent … nu te mai supara din lucruri meschine care oricum nu te reprezinta…Sa ti fie bine!
    Si de ce nu te apuci de scris? Mi se pare ca suna bine textele tale!

    Răspunde

    • Posted by nuami on Septembrie 19, 2010 at 4:24 pm

      nu ai inteles -era o metafora … si crede-ma ca nu inaltimea conteaza -formele armonioase sint importante nu inaltimea…repet era un pretext pt a spune altceva ! te mai astept!!

      Răspunde

Lasă un răspuns

