A VENIT TOAMNA

A venit toamna….acopera-mi inima cu ceva/ cu umbra unui copac/sau mai bine cu umbra ta …

la ce emotii am exact asta imi trebuia .. pe linga emotiile de prim stand-up in Bucuresti … -sa ies afara si ma simt parca teleportata in alti timpi , in alta situatie si sa ma trezesc ca vorbesc singura in timp ce merg pe strada cu 2 ciini in lesa –ia uite ! chiar a venit toamna ! toamna aia calda si prietenoasa , fara nori si si ploi marunte si reci , da ,acum afara e o toamna calda cum nu am mai prins demult – e asa cum o visam noi , cu frunze cazute peste tot , cu soarele asa cald cit sa ne  placa muuult sa ne plimbam si …da  parca imi revine in minte si el cu care m-am plimbat  de atitea ori in atitea toamne !! ei si ?? nu o sa stricam bunatate de toamna ca fat frumos e la dracu cu carti si noi ne cam plimbam singure! Si ei se plimba singuri –cu diferenta ca in timpul asta ei se uita sa agate ceva , sa nu plece cu mina goala acasa , un tel ceva un id de mess macar –in timp ce noi ne marginim sa-l injuram si sa -l birfim pe cel plecat!!!Daca asta ne face bine si chiar vindeca- de regula ridem ca apucate ..de ce nu …

M-am nascut toamna dar eu  iubesc primaverile- poate fiindca vin dupa iernile friguroase si lungi care in ultimii ani parca nu se mai termina ?imi place toamna asta – sau poate doar ziua de azi dar gindul ca soarele de care sint dependenta  pur si simplu o sa se arate mai tirziu si mai cu parcimonie ma intoarce tot catre primavara! Sint putin da-ndoaseala , este ?Citeam la un moment dat o declaratie a unei doamne vesnic prezenta la tv ca nu ar putea sa iubeasca niciodata un barbat urit!! Aoleo !!mie nu-mi plac barbatii frumosi!nu inteleg nimic din ei! De regula sint si cam goi pe dinauntru si cu muschii la zi ca lucram cu materialul clientului – dar ceea ce lumea numeste barbati uriti e zona mea- deci doamna pazea!!! Da, imi vine sa rid si mie  de cum impart femeile barbatii- uriti- frumosi –de parca asta ar fi esential !dar de tandrete nu zice nimeni nimic ? de o privire in care te topesti nu zice nimeni nimic? De o prezenta care iti da  senzatia ca linga el nu ti se poate intimpla nimic, niciodata , ca esti in deplina siguranta cum nu ai mai simtit niciodata – nu vorbim !? si el- nu arata deloc a Fat frumos –dimpotriva …

Sintem mai superficiale si ne ia valul si pe noi cum ii ia pe ei cind  vad  sini obraznici tisnind din bluza strimta si un fund lucrat bine- desi avem si acolo un soi de implant?am uitat ca ochii sint singurii care nu pot sa minta ? si cind incerca iti dai seama ca ceva nu e in ordine !? ? am uitat ca barbatii sint cei care trebuie sa te tina de mina si tu sa te cresti! Ca tovaras , prietena iubita si ca sotie daca te cere daca nu – atita trebuia sa fie !Citeodata trebuie sa lasi lucrurile asa cum s-au intimplat …pina la un punct …

O reputata doamna nutritionist mi-a facu cadou o carte pe care mi-a scris asa” exista pe lume lucruri mult mai interesante decit barbatii si mincarea’! cu drag!”  ! i-am multumit dar nu  i-am spus nimic! O sa-I spun acum –doamna –nu cred !

Am plecat de la toamna si am ajuns la barbati-v-am zis ca sint de-andoaselea!!e o toamna frumoasa si cred ca asta m-adus fara sa vreau la zona asta fragile si asa de frumoasa- noi si ei!!!poate si  pentru ca ma pregatesc de un examen greu –cu un public de stand-pe care nu-l cunosc deloc si imi doresc sa vina si sa rida m-a facut mai vulnerabila si am mai scos de sub armura cite ceva …uneori e bine sa lasi garda jos –poate cineva vrea sa te imbratiseze nu sa se lupte cu tine …

E toamna  si eu –ca multi altii- ma simt tinara , frumoasa , iubita , puternica , curajoasa-gata sa infrunt lumea ….

11 responses to this post.

  1. Draga mea, articolul e de exceptie, frumusetea sufletului tau la fel si nu ma indoiesc ca va fi uluitor si nr de stad-up de marti. Iti tin pumnii chiar daca te contactez din ce in ce mai rar; inca nu imi gasesc nordul, cum ai spune tu. Te pup si asteptam ecouri…

    Răspunde

  2. Posted by nuami on Septembrie 27, 2010 at 3:40 pm

    stii ce esti sora mea -desi vb rar ….te pup !

    Răspunde

  3. Posted by paris2000 on Octombrie 15, 2010 at 9:59 am

    Buna Nuami,ce sa zic…… imi place ce ai scris,continua si la emisiuni sa-ti spui parerea pt ca ai mare dreptate…..pupici,din Franta

    Răspunde

  4. Posted by mary on Octombrie 21, 2010 at 11:14 am

    nuami,presimt ca suntem din acelasi aluat.te pup si iti urez sa fii linistita!

    Răspunde

  5. Posted by mary on Octombrie 21, 2010 at 11:16 am

    uite,ca sa te convingi de asta,cand ai timp, citeste asta.sper sa-ti placa si sper sa nu ai nevoie de o „canapea” pe urma,daca ,fara intentie,te-am bagat in depresii:)).

    Răspunde

  6. Posted by ioan on Februarie 6, 2011 at 2:46 pm

    In cazul acesta automat vei fi si iubita

    Răspunde

Lasă un răspuns

