ATIT

Lucrurile sint simple; viata e simpla – noi o complicam si o stricam !Sintem orbi si surzi cel mai adesea si facem greseli dupa greseli uitindu-ne la oamenii care ne sint dragi cu alti ochi , punindu-I in niste lumini ireale , astepind de la ei lucruri pe care  nu le putea  vor face niciodata !Uneori ne fura atit de tare admiratia si atasamentul fata de cineva – fata de mintea lui, de puterea lui , de ideile lui, de forta lui incit nu ne mai gindim daca dincolo de ce se vede e  chiar asa sau e un val de tristete ori  o minte geniala pusa in inima unui om simplu care intr-o zi se poate fringe sub o povara pe care i-am mai pus—o si noi cu admiratia si cu asteptarile …

Nu sint prietena cu cinismul , mi se pare prea complicat si prea scurt timpul pe aici ca sa ma pierd in” de ce , daca , oare, cui foloseste “…am luat lucrurile asa cum sint , m-am bucurat din toata inima , mi-am creat un coltisor in inima mea unde am inceput sa cresc o oaza in salbaticie !o vad cu ochii mintii mele si pot sa v-o descriu …ea oaza  mai e –atita doar ca ceva nu a functionat cum trebuie …eu nu am fost atenta  , sau nu am vrut  sa fiu atenta , –era prea frumos ca sa fie adevarat ar zice cineva –mie mi s-a parut firesc sa fie asa –nu din noroi cresc nuferii??i-as fi raspuns …ceva nu fost bine de la inceput –copacul minunat  pe linga care mi-am crescut frumusetea de oaza incet incet a inceput sa sufere….nici nu am vazut!era din neam vasnic, cu o poveste tulburatoare ., aveam atitea in comun , aveam atitea  povesti de spus , uneori in jurul nostru era mult lume –el era acolo neclintit , puternic , in stare sa –I tina si sa  ne sprijine pe toti … uneori nu apucam sa ajung la el , sa ma sprijin de el si sa  ne intrebam care cum mai e – mi-era de ajuns ca-l vad ,in picioare , falnic si blind, si surizator ,si primitor …au fost semne – eram prea ocupata cu fericirea mea , cu iubirile mele din alta lume , cu grijile si bucuriile celelalte si nu   am  vazut nimic …si cind mi-a aratat cineva ca ceva  nu e bine acolo nu am luat in seama – era un copac solid , era puternic si ma bizuiam pe el …

Era de asteptat…intr-o zi s-a prabusit …de tot ! la pamint! Si in drumul lui a mai distrus cite ceva …restul frumusetilor din oaza mea stia  ca totul era in deriva –eu insa nu ma-ndoisem nicio clipa ca totul e cum nu se poate mai bine !Dezamagirea a fost uriasa- investisem cea mai mare parte din inima mea acolo! Acolo urma sa ma intorc mereu –si mai luam cu mine cite un suflet ratacit si singur sa-I arat ca se mai poate! Si azi cred ca se mai poate –ramin insa intrebari care ma siciie; de ce nu am fost mai atenta ? de ce nu am pus intrebari? de ce nu i-am dat mai multa atentie ?? poate .cine stie …

Cum ziceam –lucrurile sint simple ; daca am fi putini mai atenti unii cu altii, unii la altii, ne-am scuti de durerei si dezamagiri!eu am inca oaza mea – am muuulti copaci si flori si pasari  am chiar si si un riulet-dar de departe nu-mi mai vad copacul !e undeva la pamint se odihnesc pe el pasarile  in drumul lor spre alte lumi!!

6 responses to this post.

  1. Posted by Laura Driha on noiembrie 8, 2010 at 1:19 pm

    Nuami, frumos argumentata simplitatea lucrurilor. Dar complicati mai suntem cateodata noi oamenii si dincolo de cat de simple sunt toate mai avem inca de invatat cum sa nu ne complicam singuri existenta..
    Multumesc!

    Răspunde

  2. FATA? ce naiba s-a intamplat cu toamna noastra?

    Răspunde

  3. Posted by denisa on februarie 13, 2011 at 3:09 pm

    ma fascitati de fiecare data…sunteti un om deosebit si superior multor vedete prin naturaletea si simplitatea dumneavoastra….sunt o mare admiratoare si sincer va spun ca imi doresc tare mult sa vorbim..va doresc tot binele din lume si toata dragostea si fericirea pe care o meritati pentru tot ceea ce faceti

    Răspunde

Lasă un comentariu