Noul meu blog

Dragii mei!

Am observat ca1897930_790280344356693_6449020015033059636_n presa si-a luat obicei sa preia de pe blogul meu diverse articole si ma bucur. E si mai      frumos ca mentioneaza sursa doar ca eu am „parasit” acest blog in urma cu 3 ani cind am primit cadou un  site  http://nuami.ro/ unde scriu de ceva vreme. Va multumesc pentru vizite si pentru comentarii, va astept pe  aici http://nuami.ro/ Zile frumoase si bucurii va doresc!

8 responses to this post.

  1. Posted by chiru anca on septembrie 8, 2013 at 9:32 am

    Sunt absolut de acord cu toate comentariile in legatura cu cainii.

    Răspunde

  2. Posted by coca....pensionara on septembrie 26, 2013 at 8:33 am

    Te iubesc pt. sufletul tău ! Am o istorioară care ar părea cinică la adresa suferinței părinților lui Ionuț. Era un moment al zilei , cînd se terminase programul școlar. Mă duceam să cumpăr pîine ….Intr-n colț de clădire dormea un maidanez covrig, vai de mama lui…era în afara oricărei zone prin care treceam noi ființele raționale. Din școală copii se risipeau în diverse direcții…In fața mea doi băieți cam de clasa a 3-a, vociferau cît îi țineau bojocii vorbe ….Dintr-o dată unul din cei doi observă cîinele, se abate de la drumul lui și cu oforță nebănuită se duce și îi aplică picioare cu nemiluita bietului animal….. L-am intrebat pe acest copil de ce face acest lucru…..? Mi-a ripostat cam așa….,,Ce te f….. grija babalîco…..,, Sunt de mult pregătită și pt. vîrstă și pt. demența din jurul meu….dar lecția pe care am primit-o în acea zii m-a lămurit a nu știu cîta oară despre URITUL din noi , cultivat în unele familii prin lipsa educației și nesupravegherii….Ai dreptate Nuami, televiziunile în goana lor dementă au facut un rău imens….S-a legiferat crima….

    Răspunde

  3. Posted by Madalina on septembrie 7, 2014 at 1:38 pm

    Buna! Mi-a placut mult ce am citit in Click. Recunosc, nu iti urmaresc postarile, te vad fugitiv pe la emisiuni (Agentul VIP) si te-am ,,cunoscut” in emisiunea moderata de Teo, in rolul ,,Tantei”. Esti sincera, directa si nu lasi pe nimeni sa te umileasca… astea da calitati greu de gasit. Nu stiu ce sa mai scriu, rar ramane fara ,,vorbe”(iti poate confirma sotul meu:)). M-ai impresionat…

    Răspunde

Lasă un comentariu